Kalite Yönetimi

KALİTE YÖNETİM BİRİMİ ÇALIŞMALARI

SKS çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak.
Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek.
Öz değerlendirmeleri yönetmek.
Güvenlik Raporlama Sistemine ilişkin süreçleri yönetmek.
Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetmek.
Düzeltici Önleyici Faaliyet sürecini yönetmek.
Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geri bildirimlerinin alınması gibi.) yönetmek.
SKS çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlamak.
Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmek.
SKS çerçevesinde belirlenen komitelere üye olarak katılmak.
Hastanenin misyon, vizyon ve hedeflerine uygun çalışmak.

KOMİTELER
Hasta Güvenliği Komitesi
Eğitim Komitesi
Tesis Güvenliği Komitesi
Transfüzyon Komitesi
Enfeksiyon Kontrol Komitesi
Radyasyon Güvenliği Komitesi

İş sağlığı ve Güvenliği Kurulu


EKİPLER
Beyaz Kod Ekibi
Mavi Kod Ekibi
Pembe Kod Ekibi
Hasta Görüşleri Değerlendirme Ekibi
Çalışan Görüşleri Değerlendirme Ekibi
Nutrisyon Ekibi
Bina Turu Ekibi

Palyatif Bakım Ekibi
Akılcı İlaç Kullanım Ekibi
İlaç Yönetimi

Acil Durum ve Afet Yönetim Ekibi

Öz değerlendirme Ekibi

verimlilik-yerinde-degerlendirme-hastane-rehberi-2018.png  saglikta-kalite-standartlari.png

Kalite Politikamız

Hastalarımız için;
⮚ Hastalar arasında; din, dil, ırk, milliyet ve cinsiyet ayrımı yapmaksızın, her hasta farklı 
muamele görmeksizin eşit saygı ve hizmet almasını sağlamak,
⮚ Sunulan sağlık hizmeti sonuçlarının uluslararası standartlara ulaştırılmasını ve bu standartların 
aşılmasını başarmayı sağlamak,
⮚ Hasta bilgi gizliği ve mahremiyetini her alanda korumayı hedeflemek,
⮚ Bilgi edinmenin hastaların en doğal hakkı olduğunu ve bunun tedaviyi kolaylaştıran bir unsur 
olduğunu belirtmek,
⮚ Hastaların sağlık hizmetinin yanı sıra konforlu bir bakıma da gereksinimi olduğunu 
benimsemek,
⮚  Kaliteli hizmet sunmak için gerekli olan Bakanlığımız standartları doğrultusunda sistemi 
kurgulamak,
⮚  Hasta memnuniyetini sürekli ölçmeyi ve iyileştirmeyi hedefliyoruz.
Çalışanlarımız için;
⮚  Uluslararası sağlık standartlarını yakından izlemeyi ve uygulamayı,
⮚  Bilimin gerektirdiği kanıta dayalı tıbbı uygulamayı
⮚  Eğitim veren bir yapıya ve bunun yaratacağı dinamizme erişmeyi
⮚  Eğitime önem vermeyi ve daha fazla eğitim, araştırma imkanı sağlamayı,
⮚ Çalışanlarımızın fikirlerine saygı göstermeyi, önerilerinden yararlanmayı,
⮚  Memnuniyetlerini ölçmeyi ve sürekli iyileştirmeyi,
⮚  Misyonumuz ve politikalarımız ile vizyonumuz doğrultusunda, Kalite Yönetim Sistemi’nin 
sürekliliğini sağlamayı,

*Hasta, çalışan güvenliği ve memnuniyetini ön planda tutarak, tıbbi ve teknolojik gelişmeleri 
yakından takip eden, etik değerlere saygı gösteren ve çağdaş bir yaklaşım benimseyen güvenilir bir 
hastane olmayı amaçlıyoruz,
*Fiziksel ortamın yenilenmesinin sürekliliğini sağlayarak, hastalarımıza ve çalışanlarımıza ferah 
ve güvenilir bir ortam sunulmasını sağlamayı,
*Tüm çalışanların katılımı ile sürekli ölçme ve iyileştirmeyi hedeflediğimizi kabul ve taahhüt 
ederiz.

 

01 Kasım 2023